Neue Visual Styles für Mac OSX
-
- Spezialist
ja und nein - sicher variiert meist nur die Fabe, aber andererseits ist das Grundtheme füs sich sowas von zeitlos und meiner Meinung nach genial, da find ich das völlig okay. Ich versuch mir grad verschiedene WB-themes auf dem Mac vorzustellen. Nee, nicht wirklich der Bringer! Soll ja bei allem noch der MacStyle erhalten bleiben.
-
- Spezialist
nagut, weil du`s bist 
habs bisher noch nie eingesetzt da voll Transparenz nich so mein Ding is:

Fullscreen Preview
Download RULER Aero
Gruß .Hirogen

habs bisher noch nie eingesetzt da voll Transparenz nich so mein Ding is:

Fullscreen Preview
Download RULER Aero
Gruß .Hirogen
Kamino update auf 2.6

Kamino now features updated application skins for Calculator, Camino, Font Book, Help Viewer, iChat, iTunes, Mail, Safari and VLC. The update includes an updated iTunes skin, updated Menu Elements, A-Sync Buttons, and added compatibility with the newest version of ShapeShifter. Kamino comes with 3 desktop picture's as-well, available in both regular and widescreen.
[url=guikit://theflanneleffect.com/themes/guikits/KaminoV2.guiKit]Download[/url]

Kamino now features updated application skins for Calculator, Camino, Font Book, Help Viewer, iChat, iTunes, Mail, Safari and VLC. The update includes an updated iTunes skin, updated Menu Elements, A-Sync Buttons, and added compatibility with the newest version of ShapeShifter. Kamino comes with 3 desktop picture's as-well, available in both regular and widescreen.
[url=guikit://theflanneleffect.com/themes/guikits/KaminoV2.guiKit]Download[/url]