AMD Software: Adrenalin Edition 23.3.2 (Update: 23.03.2023)

Antworten
Benutzeravatar
GamerCat2023
Aufsteiger
Aufsteiger
Beiträge: 93
Registriert: 20.02.2023, 18:39
Hat sich bedankt: 1 Mal
Danke erhalten: 8 Mal
Gender:

AMD Software: Adrenalin Edition 23.3.2 (Update: 23.03.2023)

Beitrag von GamerCat2023 » 23.03.2023, 09:38

AMD-Adrenalin.png
Die Hersteller AMD haben einen neuen Treiber herausgebracht für seine Grafikkarten (Software Adrenalin Edition)

Die Version lautet: 23.3.2 bzw. 31.0.14043.1000 

Es wurden neue Spiele hinzugefügt sowie Bugs behoben:
HighlightsSupport for:Resident Evil™ 4 RemakeThe Last of Us™ Part 1Additional Vulkan® extensions. Click here for more information.Fixed IssuesApplication crash may be observed while playing UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 6700 XT.Application crash may be observed while playing Genshin Impact™ on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 6750 XT.Corruption may be observed while playing It Takes Two™ on Radeon™ RX 7000 series GPUs.Connection failure or black screen may be observed using Parsec client with AMD decoder setting.The Performance Tuning Stress Test may intermittently lower GPU usage before test completion.The Performance Metrics Overlay may intermittently resize across the display on some AMD Graphics Products such as the Radeon™ RX 6600M.The Performance Metrics Overlay may have some missing units when enabled, or situationally become truncated after changing display scaling settings.Known IssuesHigh idle power has situationally been observed when using select high-resolution and high refresh rate displays on Radeon™ RX 7000 series GPUs.Video stuttering or performance drop may be observed during gameplay plus video playback with some extended display configurations on Radeon™ RX 7000 series GPUs.Some virtual reality games or apps may experience lower-than-expected performance on Radeon™ RX 7000 series GPUs.Video playback using hardware accelerated browsers may appear blurry during upscale on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 7900 XT.Brief display corruption may occur when switching between video and game windows on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 6700 XT.Mouse cursor may appear invisible in Citrix Workspace™.

Info und Download:
https://drivers.amd.com/drivers/whql-am ... -mar22.exe (AMD Treiber für Windows 10 und Windows 11)

https://www.amd.com/en/support/kb/relea ... win-23-3-2 (Release Notes / Changelog)

Hinweis: Falls ich was Vergessen habe in den Beitrag was zu schreiben ✍️ dann schreibt, es gerne in den Beitrag rein, damit ich es Korrigieren kann. Auch für Anregungen / Kritik oder auch Fragen stehe ich gerne zur Verfügung.

Kontakt: Schreibt mir gerne eine Nachricht per Telegram Ich heiße dort FlyingCat972 darüber kann ich euch dann helfen bei Problemen oder Fragen.

Oder über Deskmodder.de (Forum) könnt ihr mir eine PN schreiben und ich werde schnellstmöglich Antworten.

Oder ihr könnt auch im Beitrag eure Fragen oder Problemen stellen. :D ;)
Du hast keine ausreichende Berechtigung, um die Dateianhänge dieses Beitrags anzusehen.
Gaming-Laptop AMD Ryzen 7 4800H NVIDIA GeForce RTX 3050 Laptop GPU 16 GB DDR4 3200 MHz 512 GB NVME M.2 von Samsung Windows 11 Professional x64 ASUS ROG Strix G713IC

Office-Laptop Intel Pentium Gold 4415U 4 GB DDR4 2133 MHz 250 GB SSD von INTENSO Intel HD Graphics 610 Windows 11 Professional x64

Tante Google

AMD Software: Adrenalin Edition 23.3.2 (Update: 23.03.2023)

Beitrag von Tante Google » 23.03.2023, 09:38


Antworten